پیشنیازهای پیاده سازی نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر TPM

پیش نیازهای پیاده سازی نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر TPM در صنایع تولیدی تبیین اتلافات کارخانه و نیامندیهای اولیه برای بستر مدیریت نگهداری و تعمیرات

چگونگی تحلیل شاخص OEE ؟

تحلیل شاخص OEE باعث تعریف اقدامات اصلاحی برای بهبود وضعیت کارخانه و حذف اتلافات تجهیزات می شود. ضمن اینکه واحدهای سازمان به خصوص واحد های مهندسی و تولید از وجود چنین گزاشات تحلیلی بی خبر هستند!! در سایت درخصوص محاسبه و تعاریف شاخص اثربخشی کلی تجهیزات OEE چیست؟ مقاله مفصل و کامل درج شده است.

نیازهای کلیدی برای نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS

نیازمندیهای کلیدی و مهم برای نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS تشریح شده است نرم افزار CMMS می تواند نقش کلیدی در کاهش نرخ خرابی تجهیزات سازمان داشته باشد

سیستم مکانیزه نگهداری و تعمیرات CMMS

تعاریف و چک لیست و انتخاب و دمو نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS یا سیستم مکانیزه نگهداری و تعمیرات CMMS تجهیزات یک مقاله جامع در خصوص نرم افزار CMMS

نت پیشگیرانه PM کارخانه بر چه اساسی است؟

نت پیشگیرانه PM کارخانه بر چه اساسی است؟ سیاست های تعویض و عملیات پیشگیری بر چه مبنایی برنامه ریزی شده است؟ نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PM چیست؟ Preventive Maintenance

بعد از محاسبه شاخص اثربخشی کلی تجهیزات OEE چه کار کنید!؟

بعد از محاسبه شاخص اثربخشی کلی تجهیزات OEE چه باید کرد تشریح شده است سه گام مهم در محاسبه شاخص OEE و تحلیل آن و اقدامات لازم برای بهبود شاخص OEE

برای استقرار نگهداری و تعمیرات پایدار چگونه عمل کنیم؟

استقرار نگهداری و تعمیرات پایدار یکی از رموز موفقیت در کاهش توقفات ماشین آلات و تجهیزات کارخانه است تا سلامتی تجهیزات و دارائی های سازمان را تضمین نماید و شاخص اثر بخشی کلی تجهیزات در حد بهینه و بالای خود قرار گیرد. اهمیت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و اهداف نگهداشت باعث می شود که به سمت یک پایداری و استمرار مدیریت نگهداری و تعمیرات سازمان پیش برود.

شاخص پاداش آکورد ماهانه مبتنی بر شاخص اثربخشی کلی تجهیزات OEE

شاخص پاداش یا آکورد ماهانه کارخانه را بر مبنای شاخص اثر بخشی کلی تجهیزات پایه ریزی کنید.

ایمنی در نگهداری و تعمیرات مبتنی براستاندارد ایزو ۴۵۰۰۱

ایمنی در محیط کار و صنعت مبتنی بر استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ رعایت ایمنی در نگهداری و تعمیرات و پرسنل فنی سازمان سیستم های ایمنی شغلی و ایمنی و بهداشت را جدی بگیرید

کایزن چیست ؟ KAIZEN در بهبود مستمر

کایزن چیست ؟ ابزاری برای بهبود مستمر در سطح کارخانه است. در مورد کایزن مطالب ، مقالات و کتب زیادی در ایران چاپ شده است و یکی از ابرازهای بهبود در سازمانها می باشد و طبق معمول وارداتی از کشور ژاپن است!