با بهینه سازی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PMO شش برابر سریع تر از RCM پیش بروید!!

با بهینه سازی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PMO شش برابر سریع تر از RCM پیش بروید!!

بهینه سازی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PMO

بهینه سازی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PMO یکی از ابزارهای بسیار خوب و کاربردی و سریع در بهبود حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات است. در این برتری بهینه سازی نت پیشگیرانه نسبت به نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان RCM مقایسه شده است. کلاس آموزش بهینه سازی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PMO و آموزش نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان RCM می تواند در تبیین بهتر آنها شما را کمک کند.

بهبود و بهینه سازی نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده PM (نگهداری پیشگیرانه و نگهداری پیش بینانه) بهترین استراتژی در بهبود مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات سازمان و افزایش دسترسی و قابلیت اطمینان تجهیزات می باشد.

RCM یک مد روز است که برای صنعت ایران خیلی زود است صنعتی که طراحی و بهینه سازی تجهیز ندارد و یا اینکه در بهبود تجهیز فقط خریداری می کند خیلی RCM  برایش ارزش افزوده نمی آورد البته در استفاده از آن اهداف مختلفی تبیین می شود که می توان از قابلیت های RCM بهره برد.

بهینه سازی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه PMO

ولی برای بهبود و بهینه سازی وضعیت نگهداری تجهیزات آنانی که پای کار و کف کارخانه بوده اند می دانند که این ابزار زمان بر و خروجی اش در نهایت با PMO یکی است.در راستای تایید جملات فوق توصیه می کنم شکل زیر را مدنظر داشته باشید:

بهینه سازی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه

هم چنین مقاله:

PM OPTIMIZATION
6X FASTER THAN RCM
Asset strategy methodology to generate a maintenance
plan for all your assets

را دانلود کنید این مقاله به همکارم آقای مهندس غلامرضا کاظمی نیز برای ترجمه ارسال شده است که ان شالله از ترجمه سلیس ایشان در آینده بهره مند می شوید.

pmo


این را بدانید که تجربه ، پیاده سازی، بهینه سازی و استمرار در بهبود نگهداری پیشگیرانه و پیش بینانه تجهیزات حرف اول را می زند و تکنیک RCM یک مدتی مد روز شد و اساتیدی به تدریس و تبلیغ و اجرای پروژه های تئوری شکل ، موقت و کوتاه و با نتایج مشابه با PMO،  اما با سرو صدای زیاد در کنفرانس ها بیشتر پیش نرفته است!

یک عده ای هم تحلیل قابلیت اطمینان تجهیزات را با نت مبتنی بر قابلیت با اطمینان یکی گرفته اند و اسم واحد قابلیت اطمینان را تا RCM پیش برده اند و یا اینکه فکر می کنند چون قابلیت اطمینان مطرح می شود یعنی RCM!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =