دانلود چک لیست ممیزی برای ارزیابی سیستم مدیریت نت پیش بینانه PdM

دانلود چک لیست ممیزی برای ارزیابی سیستم مدیریت نت پیش بینانه PdM

CheckList-300x200نگهداری و تعمیرات پیش بینانه تحت عنوان Predictive Maintenance با مخفف PdM یکی از سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده Planned Maintenance می باشد که از ابزارهای پایش وضعیت CM برای اجرای آن استفاده می شود.ممیزی سطح نت پیش بینانه سازمان کمک می کند که در بازه های زمانی سالانه یا شش ماه به ارزیابی وضعیت فعلی اجرا و نیازمندیهای بهبود آن دست یافت.
در این خصوص چک لیست حرفه ای ارزیابی نگهداری و تعمیرات پیش بینانه در 36 صغحه به صورت تخصصی شما را حتی در پیاده سازی صحیح این سیستم یاری می رساند وایده های لازم برای تحقق اثربخش آن می دهد.
با استفاده از این فرم های کاربردی ممیزی، عناصر PdM را ارزیابی کنید، نظریات یا توصیه های تشریحی مقتضی را زیر سوالات کاربردی اضافه کنید. با استفاده از جدول معیار درجه بندی زیر برای هر عنصر ممیزی شده برنامه PdM یک طبقه ارزیابی تخصیص دهید.
تعداد صفحه: 36 صغحه
نوع فایل : PDF
حجم فایل: 475 کیلو بایت
لینک دانلود

3 پاسخ
  1. سید مجید حسینی
    سید مجید حسینی گفته:

    با سلام و احترام
    ضمن تشکر از شما
    آیا چک لیست ممیزی مربوط به انواع سطوح برنامه های سیستم نت برای صنایع مختلف داری یک مبنای مشترک است و فقط در جزئیات با توجه به نوع صنعت باهم تفاوت دارند؟
    به امید توفیق همواره شما
    ممنون از توجه شما

    پاسخ
    • ناصر جلالي
      ناصر جلالي گفته:

      با سلام واحترام
      چک لیست ها کلی هستند و مبتنی برای تمامی صنایع می باشند مگر اینکه کار تخصصی دنبال شود و مخاطب بیاید یک چک لیست عمومی را برای صنعت خاص تغییر دهد که تاکنون چنین چیز تخصصی ندیده ایم.
      در بخش آدیت نت در سایت یکی سری محتوی در این زمینه قرار داده شده است باید بگردید. هم چنین می توانید دوره آموزش آدیت نت را تهیه کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  2. محمد بیضایی نژاد
    محمد بیضایی نژاد گفته:

    سلام
    از این که چنین سایتی با مطالب ارزشمند را اداره می کنید به شما تبریک می گویم . و برایتان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم خدا قوت

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =